emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, May 11, 2011

VCO??? HUH??? ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! MUKA AKU!!!!!!



Apa tu VCO?? perlu ke aku terang kan sebab rasenye semua orang dah tau an vco tu apa dan fuction die meh?? perlu ke?? erm ..... dilema 50-50 lagi ...agagaga.... xpelah...aku terang siket siket.... function die adelah

- hilangkan parut jerawat
- yang kulit berminyak, kering bemasalah bagai semua dapat dirawat ( insyallah dgn izin allah jugak an )
- sape2 yang badan comel2 tu nak selim ala2 amber chia pon moleh .... moleh bantu kurangkan berta badan....
- baiki pencernaan & penyerapan vitamin2
- melindungi tubuh dr terkena kancer...
- jerawat cepat susut
- regular semula PMS kowank
- sistem penghadaman lebih baik dan cool
- kesuburan.... wah wahh subur yeeeee....
- kalau period tu....saket bagai nak rak..so dapat cover lah...mengurangkan rase nak teberanak tu
- aacummmm ohokkkk ohokkkk .. flu dan batuk lah....cepat hilang
- bagi yang kuat berdengkur.....ha yang ni dapat kurangkan

tapi aku as pengguna yang sangat cerewet memang mase mule2 torai mende alah ni an...memang sangat sangat MAKI MENDE NI PADA MULENYE jujur aku cakap.... sebab apa?? mase aku makan an...aku dengan secara tibe2 :

- saket perot
- cirit birit
- jerawat tbe2 naik banyak. OMG MY FACE
- pening sangat
- berminyak muka

kesimpulannya = NEGATIF FEEDBACK!!!!! PENTIPU!!!! APSAL SMUA ORANG PAKAI OK AKU PAKAI X OK NI.. PENTIPU BETOLL!! Aku as pengguna marah sangat.... sebab apsal x dapat mcm apa yang pengguna lain dapat feedback yang bagus2 belaka...memang ikot hati aku buang dah lam tong sampah ngan cara berhemah..tapi rilek2.... ade lagi..rugi... mahal beli wooo x kan nk buang camtu je an...bagaiii...aku pon rilek then terus kan makan, sapu kat muka tu agak jarang sebab aku banyak makan ... aku wat camne tau.. 1 ari , 1 biji aku makan.. pastu dah... patutnye malam sapu kat muke an...tapi aku x...aku jaran2g sapu... kalau aku rase aku nak sapu kat muke sebelom tidor tu, baru aku sapu..kalau rase2 malas badak sumbu tuh, aku x sapu..sebab dah makan..hahah jimat...punyelah kedekut ko minaci!!..pastu dah lama tu an...aku dapat perubahan lah...

*****************************************************************************************

eh ehh... muke aku dah cantik..kulit dah gebu, licin...parut pun ade yang dah ilang siket2..betol!! aku as pengguna wat pe nak tipu an sebab aku pon x jual mende uh..so aku just bg pendapat aku as pengguna yang berhemah tahap kasturi ni..jeng jeng... apa yang aku dapat?

- skin lembut sgt
- parut dah ilang siket2
- jerawat pon takot2 nak naik
- kulit aku yang berminyak ni, act still berminyak lagi now but minyak tu dah kurang...so kite kasi tapis siket2 dulu yeahh
- gebu...betol.... meh pegang...hahahah bayar r!!masok tandas pon kene baya 3 posenn cett!
- aku rase asik asik nak pegang kulit muka aku je hehehe
- berak2 saket perot tu still ade... ( x reti cakap tapis2 sebab saya terlampau streett )

kesimpulan = positif + suam2 negatif totap ade...

so....pada yang nak try uh try lah...kalau berak2 uh, pening2 uh smua is normal... sebab ? ia adelah sebab nak kuarkan toksin2 yang dah tepu dalam badan kowank uh... huhuhu....so pada akulah..act ubat ni2 kalau kne ngan hormon seseorang uh , so ubat uh leh blah lah ngan bada seseorang..if x kene...x jadi jugak...setuju?? ke x ?? ke mcm keling?? ^___^ tala kucahh cahhh...

6 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. bagus kan vco ni.. sapa yg amik vco dia je yg tahu hasilnya cmner

    ReplyDelete
  2. nak try tp takot la. hehe

    ReplyDelete
  3. kak munge..mule2 mmg nek byk ke jerawat??
    coz sy mkn gak VCO nih...
    pening pale, n jerawat byk nek laa atas muke.. :((

    ReplyDelete
  4. saya makan VCO, alhamdulillah ok jer.
    dulu kulit selalu naik jerawat + berminyak + banyak parut.
    sekarang jerawat dah kurang, muka dah tak berminyak, parut makin kurang & kulit makin halus + lembut. :)

    ReplyDelete
  5. owhhhooo cam gitu upenye,,kaka ngt kn vco ni mmg xbekesan sbb mke kaka mkin byk anak2 ikn kua...heeee,kne tgu lame upenyeeee

    ReplyDelete
  6. mm..mule2 mmg naek ke jerawat lau mkn VCO?
    koz muke sy mmg byk nek jerawat nih ..adehh!

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!