emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, May 25, 2012

Apabila aku di Generasi-Y di Tv 1

Waktu malam adalah waktu yang paling oshemm tok aku mengon-9 kan diri dengan facebook.Kata orang waktu kemuncak..eh ehh -,,- ..Sebab time tu ramai yang akan on9...ditemani bulan yang indah bercahaya,angin sepoi-sepoi...Sedang melayan feminat-feminat kat facebook..( feminat ke?? ) ...tiba-tiba... "Salam kami dari Generasi-Y nak jemput awak sertai kami di blablabla sekian sekian sekian..." Aku yang baca mesej tu secara tiba-tiba sambil menonton tv plus melayan mereka-mereka di facebook terus muka macam :-O .. Halah...macam tak percaya lah kan..ingat sonang ko nak dapek peluang nunnnn....Aku pon layi, mintak cuti kek boss aku dengan sukacita lagi berwibawa...Nasib baik adek aku yang pompuan tu ada, leh lah teman aku naik KTM yang seksi lagi asyik tu dengan air-cond nye yang sangat selow melow...cair mekap aku bertemankan ketiak yang dah mula nak lencun plus ramai orang kat KTM...berharap pihak KTM lepasni kuatkan suhu air-cond tu ye sebab sangat lah panas....-..-'...pengguna yang sangat cerewet...tapi inginkan keselesaan ..cewahhh ... pastu dah sampai destinasi....makeup-makeup semua..kenalah tacap balik kan ...yelah makeup pon dah cair....dan aku dengan adek aku dimita duduk dekat bilik tetamu.Aku ni yang bukak pintu bilik tu terus jadi berok...terkinja-kinja dalam bilik tetamu tu yang sangatlah oshem!!!! Hiasan-hiasan tu yang tak menahan..Dah rasa macam kat istana...cewah.... ada makanan....perabot-perabot yang sangat cantek...urmm banyak juga duit kerajaan ni kan...pastu dah tacap makeup semua oleh makeup artis kat situ....kitorang pon diajak masuk ke studio..time tu yang dijemput khas adalah aku dan encik sukur..Dia jadi penceramah motivasi gitu....wah gitu....aku ni yang dari gayat rupa berok tadi terus menggigil..halah debor lah maq nyah....nebess..nebes orang kata ..hewhewhew...ada ramai penonton ..pekerja-pekerja kat situ pon baik,fun je mereka buat kerja aku tengok ...





time ni tengah sesi interview membincangkan topik yang diberikan....muka aku serius saja kan...huahua debor katakan....



 ni adalah antara tetamu yang muat-muat masok dalam kamera... baju biru tu of kos lah adek aku yang sudi teman aku kan... kerlas ko temahhh....duduk depan sekali..senang muka tu nak masok tb...huahua...


ni pula adalah orang belakang tabir yang bertanggungjawab check agar semuanya berjalan dengan sempurna walaupu aku dah rosakkan program tu...nanti korang tengoklah ye... huaaaaa T__T 


ni pula adalah band yang dijemput khas oleh GENERASI-Y untuk membuat persemabahan...suapaya penonton tak delah rasa macam nak zzzzzZZZzz sangat kan..hensem kann :'D


Muaz sape tak kenal kan...adalah pengacara tegar ..cewahhh tegar gituww kan tok rancangan GEN-Y ni tau...sangat lah jambu plus kacak ..alahaiiiii~ :">


dan sebagai kenangan of kops lah kena snap menap kan....alang-alang ikan pekasan, jangan biarkan dia masam..eh eh?? 

So rancangan ni akan ditayangkan date 26 MAY 2012 ... bersamaan hari ni lah ...( aku taip entry ni )
Jam 2.00 petang kat TV 1... selama 1 jam.. so kalau rase-rase nak tengok ..tengok lah tau .. :'D topiknya adalah LIDAH BERCABANG....selamat menonton...

p/s : tq sudi baca :').... 

*berdebar menanti masa...



                                    

5 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wet wet wett...
    Mcm kenal la orng yg duduk di sebelah anda tu....
    kena tengok ni....

    ReplyDelete
  2. wahhhh...blog yang cantik...salam sahabat blog

    ReplyDelete
  3. tulisan kecik sgt la.. ssh nk bace.. anyway, tuan blog ni lawa .. hehe ;p

    ReplyDelete
  4. ok pasni tulisan akan ditukar tq tau bg idea ^^

    ReplyDelete
  5. Hamboiiii...ehhh I sdg tengok U kat GY TV1
    Awesome!!!!!

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!