emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, May 16, 2012

TUTORIAL HIJAB SILANG

Assalammualaikum.Jawab salam .... ^__^..Penatnya bila bekerja...dan nak tempoh jem tu lagilah teramat penat ..Tapi jenis aku balik rumah lambat...so tak adalah hadap jem bagai tu.Dan kali ni, aku nak tunjuk kat korang video tutorial hijab untuk yang ketiga tau ... yang pertama , kedua? boleh usha kat youtube channel aku http://www.youtube.com/user/bungayumichi?ob=0 so kat sana ada banyak lagilah actualllllyy..wahhh kerlas ko mak jemah...kannn... sebab macam aku lebih kepada makeup sebenarnya..so no wonderlah video makeup lebih banyak dari tuto hijab.huehuheuhe... Ok jom kita tengok video tutor hijab selendang ok...selamat mencuba =D



0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!