emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, May 26, 2012

TUTORIAL HIJAB LBQ STYLE VERSION LAIN

Hidung aku semakin gatal menggatal dengan asyiknya.... aku dengan muka bernafsu pun carilah besi korek telinga korang tu...Oh sangat asyik nya lagi sedap bila tahap klimaks dah tiba..eh eh?? Halah..sedap yang amat bila dapat picet hidung aku yang besau ni ...keluarkan segala isi-isi nasik tomato kat hidong aku yang comel macam abang zizang nuh...ahaii... zizang adalah feminat tegar aku..eh eh ? cam lain je...whatevoorrr... Kali ni aku nak canangkan kat korang bahawasanya satu video tutorial hijab yang terbaru dah siap tok kali yang ke?? Aku pun tak tau....kali ni bertemakan LBQ STYLE ..yeahhh terima kasih kepada mereka-mereka mana yang dapat terima LBQ STYLE yang aku cipta ni... syukur..walaupun pada mulanya ada kata-kata negatif bagai..tapi alhamdulillah postif lebih banyak dari negatif..so kita? amek yang positif lah kan...negatif tu semua sampah yang kurang kasih sayang...wuuuuu T__T....tapi kali ni LBQ STYLE lain siket sebab aku tutup belakang...apa? tak faham? tak pe... Tengok je lah ... :'D selamat menonton...

channel youtube aku untuk korang tengok lebih lebih dan lebih lagi

http://www.youtube.com/BUNGAYUMICHI

Fan page aku... ada kat side bar ---->> ^__^ hoyeah hoyeahh...




0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!