emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, May 28, 2012

Peluang makeup Siti Nurhaliza

Dari aku darjah 5 sekolah rendah lagi aku memang minat sangat dekat Siti Nurhaliza..Siapa tak kenal kan? Ingat lagi mase dolu-dolu..aku sanggup beli paper yang sama banyak-banyak dengan majalah, lepastu gunting setiap gambar yang ada muka dia..sebab memang minat sangat-sangat katanye...kann! Pastu tampal kat almari, dinding...nak beli kaset dengan cd dia yang ori memang tak mampulah aku time tu..yelah...kesik lagi..mana ada duit lagi...So mampu tengok kat tv je dan aku akan pastikan jam 12 tengah hari tv NTV7 akan dibuka..Sebab time tu, jam tu, NTV7 akan siarkan lagu-lagu artis...Pergh memang hari-harilah aku ngadap benda tu kan sebelom pergi sekolah...sampailah aku masuk alam sekolah menengah..see! Betapa setianya aku..cewah...untill now aku minat dia..dan part time job aku mestilah makeup kan..dan berharap diberi peluang untuk makeup atau merias wajah Siti Nurhaliza...Berharap ianya menjadi kenyataan...Doa (")__(") ~ wuuu~

p/s : kalau lah Siti Nurhaliza baca ni ....dan dapat beri aku peluang.....~



0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!