emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, May 28, 2012

makeup raya tok semua color baju


Jam menunjukkan jam 7.50 malam..aku sekarang dekat opis...nasin baik ada kawan teman..sambil tengok tv3 cerita fav aku seindah sakura....omg!! sangat mabeles ok.....aku suke..tapi tu lah drama tu banyak air mata..haish......ok lah kali ni aku tunjuk kat korang makeup yang mana menjadi fav aku tau..dan ramai juga yang tanya camne nak makeup camni??


focus mata tu...wewitt...

Tu adelah antara fav makeup color yang aku suke giler teramat...aku guna warna

-brown
-marron
-gold
-white
-cream

so nak tau camne nak makeup camni? leh lah try...tuto ade kat sini....sebab ramai yang tak jumpa pulak kan video ni ....ok T_T sadis....


so kalau yang mana nak tunang ke kawen ke boleh cuba warna ni .... :'D

so selamat mencuba....



muka bongkak teserlah T__T

  

9 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. yuyu : jom tambi aku mekap aku!!!!! ala2 hindustan ... piya piya ohh piya piya....

    ieka : tq dear :)

    ReplyDelete
  2. munge cayam. teringin nk tengok makeup ape yg ada dalam storage munge. kot2 boleh guide manis ke nak beli ape utk diri sdri :)

    ReplyDelete
  3. Ingatkan dah raya :) awalnye bg tips mekap raya :p

    ReplyDelete
  4. bungaaaaaaaaaa, boleh tak share tips mekap starting from foundation until selesai makeup. peliss! teehee

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!