emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, July 5, 2012

Account fb kesayangan aku tak boleh bukak


inilah yang terjadi dekat acc 1st aku yang
 LOVE BUNGA QUERIDA ( SAYANG RIDHUAN KARIEM ) sekarang.. :"( 
tak ada mood dah... hurm..
kenapalah ada je orang yang tak puas hati lagi kat aku ...
penat dah aku main semua permainan ni..
penat dah tukar emel,pass bagai!!!!!!!!!!!!
:"(
habis tak boleh on ...
dah lah situ tempat aku nak cari rezeki .. 
:"( ya allah.. 

3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. Hmm. Sabar lah. Kihah pun macam tu juga kelmarin. Tapi lama-lama boleh :)

    ReplyDelete
  2. Laa. patutlah myra tgk profile sis xde dah. Xpe, InsyaAllah dpt balik tu sis. Sabar tau. <3

    ReplyDelete
  3. yunk .kasik email please ..ade nk tny somethingg :)

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!