emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 17, 2012

Makeup Dinner Sha macam biasa tanpa cukur kening!

Siapa yang dapatkan khidmat aku..yep! yep ! 
aku memang tak akan!! tak akan cukur kening..
sebab bukan jenis aku..miahhahah
tapi aku akan tutup kening-kening yang lebat tu dengan teknik 
power rangers aku...mihahahahha
go go Power Rangers!
Aritu aku dapat job makeup Sha untuk dia ke dinner opis nya...katanyaa....
Dan nasib baik time tu ibu aku free dan nak ikot aku..
*boleh tunjuk jalan..mihahhahah...
mengambil kesempatan dikala kesempitan! puih! -..-'
Actually mekap Sha ni jam 4 petang..pagi tu aku ada makeup dekat KL..

Lepas je habis mekap dokek Kl..aku pon apo layi
tokan minyak ke bangi...bapak r...jem tak hengat Kl annn...
lagi-lagi waktu hujung minggu
skip
skip
skip

Dah sampai bangi...jeng jeng....
*malas taip...miahahah


sebelum dan selepas...
inilah Sha
dan aku tak tau kenapa...
kebanyakkan orang yang aku mekap
semuanya muka ada iras-iras retis...
yang ni cer teka macam siapa?
macam MISHA OMAR an an an ^__^'


D' eyesadowwwwwww ~__~
kau hado?


kening tu aku tak  cukur...
aku guna senjata aku rahsia nenek turun temurun
maaf aku tak boleh share macamana caranya
miahhahahhahahahah


KAMI

lepas siap je,dia oun kene gerak ke Shah Alam...
dan syukur dia suka
actuallly untuk pengetahuan korang
mekap dinner kenalah tebal tau
sebab malam
jadi tak nampak
so so soooo
janganlah mike pelik kenapa mekap dinner tebal
dah memang tulis dalam buku resipi lagi

Nak tengok pic lain selain ni?
klik sini :

(LIKE ALSO pelishhh ^__^)

dan nak dapatkan servis makeup dari sentuhan tangan aku yang lontik ni?
mihahahahha..inbox aku terus dokek sini bebeh :


Tq baca korang!
susah-susah je
 =D




1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. Ohh xnk kongsi ye rahsia.xpo xpo... :D Sys,kalau luar KL,sys sggup dtg x?

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!