emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, July 9, 2012

Floria putrajaya 2012

"sayang...sabtu ni b cuti..kita pergi floria nak?" soal Once kepada Bunga..
Angin sepoi-sepoi bahasa memukul mata Bunga yang ketika itu
 sedang leka menumbuk belacan dengan gaya sopannya ala-ala persis Beyonce
"Yeay!! Floria!! Nak nak!! " jawab Bunga dengan penuh gedik lagi bersemangat waja
Tiba-tiba ribut melanda kampung Lalat Juling.
Dan dan ribut...puih!! mwahhah! :'D


aku pun dengan semangat dua,empat,enam,lapan,soploh,bersiap antek-antek! Wah gitu...
Macam biasa sebelum plan ke esoknya aku akan cari baju yang nak dipakai..
Macam biasa pilihan aku murah tapi cantik tapi bergaya ...
ngahngah...So aku buat keputusan pakai baju ni


ha baju ni lah....
pinky-pinky pilhan aku..mwahahah
cap pasar malam
Rm 35 hengget je...termasuk belt...
tak percaya?
percayalah :")
itu yang untungnya kalau siapa yang soping moping dongan den ni ha...
Sekali ayat plus lenggokan mata perghhhhh...puih puih! Tak elok !

Lepastu ketibaan encik Ridhuan pon tiba mengadap rumah aku ..mueheh ;p
Encik Ridhuan pun menekan pedal minyak kereta ke Putrajaya
Dah sampai sana je kitorang menuju ke kodai makan yang bernama
Black Canyon..
Lapa doe...Rupa caceng kegedikkan dah ..muahahha..
Sedap tau restoran ni..siyes aku taip ni...
lagi-lagi tomyam beliau..mak ai..bapak r...
dan juga menu-menu yang lain...
sangat mabeles
cuba lah singgah sana bila korang rasa korang free..



kitorang pileh duduk luar sebab dalam sejuk sangat..
we all so Bristish..puih!! mwahahah...
sebelah tu kedai Cool Blog..
bayangkan dari aku sampai sampai aku habis mencekik
ada je orang beratur
tah hapa yang sedap aku pun tak tau
Aku lebih prefer kepada Each a Cup



ha ni menu yang kitorang tempah...
order Set C untuk 2 orang makan tapi...
sesuai dimakan untuk 4 mulut sebab terlampau banyak! 
Tak habes..membazer aja bhaaa =(
 tapi set kami amek ni RM 35.00 hengget you know!
holiawww~


ni buku log depa...


ni antara menu-menu yang mereka sediakan...


bapak sedap...ikotkan nafsu nak semua ! tapi tak boleh...


haa..yang ni air aku...sedap! aku kalau datang sini aku tak order air lain dah..
air cekelet ni juga jadi pilihan hati aku yang kudus lagi sesuci murni :'>



ni esekelem


nak comel-comel dan rasa banyak duit.order yang ni 





ni nasi aku...bentuk petak...nampak siket tapi sebenarnya banyak!
beras apatah lah diorang guna..rasa berkhasiat tu ada...

lepas makan tu aku call nisa kay...
sebab katanya ada event dekat butik hajaba...
dekat Alamanda Putrajaya...
So dah alang-alang kepalang aku pun singgah....
ramai orang...
tapi sebelum aku singgah pergi butik hajaba..
sempatlah aku singgah Elianto beli metap-metap..
promotion 70% bapak r!! o__O



ni kak Ara hokeh..bukan Anzalna..mwahhha






jumpa yat...yat boleh kata camni bila nampak aku
" ee comelnya!! cantik awak ni...comelnye..mesti suka kaler-kaler kan..!! "
aku pun -..-' tapi ada gak rasa :">
mwhaahahhahaha yat comel gila! lawa gila tahap lembu tonggek!
suka beliau! manja ..aww awww :">



aku dengan Mawi dengan Ekin..tinggi depa woi baq hang!

'

aku tak tau kenapa aku nampak camni 


aku dengan cinta aku... :'D ngeh ngehh


wif Nisa Kay....
senap menap ...cantik dia...
mekap by Marry Kay katanya.. 
aww tak kose maq ;p



lepastu dah habeh semua plan asal kami nak ke Floria pun berlaku....
alah dokek je..colah-colah kontot..mwahahah
Ramai orang hokeh....











ni dekat floria putrajaya. luass!!!
 antek-antek tau! rugi kalo kome-kome tak pegi


cik Bunga pergi floria menjenguk anak-anak nya di taman bunga


beliau sedang snap gambar semut ..serios doe -..-'




demo kelas mekap dekat monyet-monyet yang berkeliaran ..mwahahah


KAMI






dah habis senap menap bagai
        kitorang pon balek..penat doe... -..-'
tapi happy sebab dapat alan-alan dekat yang tersayang,
 jumpa kawan-kawan,
retis....
jumpa pokok-pokok bunga ....
indah ciptaan-NYA :")
bersyukurlah kita

Tq sudi baca! :-( korang memang hensem + canteklah





16 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. comelnye munge!!! sy g alamanda gak, tp ms tu event dh hbs..

    sekali lg, comelnya mungeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. seronoknyer tgk cik bunga g jenjalan....hepi nmpk......anyway bunga cantik+manis+cute....:)

    ReplyDelete
  3. comei lahh .suke tgk bunga nih :)

    ReplyDelete
  4. beg hello kitty tue cute...bunga pun lg cute :D

    ReplyDelete
  5. hehe sys munge antek sgt. sys munge pandai match colour. dlu sy pnh pakai baju mcm style sys ni tp da ke org ckp sy xpndai bergaya dan ckp sy pelik.nth pe2 je org tu...

    ReplyDelete
  6. ala munge cantik pkai ape pown cantik..ngeehehe..
    munge pkai lens ape tu?clor sgt nice n suit ngan u! ;)

    ReplyDelete
  7. solehah eleh mike2 tu jolos lettew dengan kome ;p

    ReplyDelete
  8. ell lina....bestt ziarah anak2 bunga kat sn hahah

    ReplyDelete
  9. shequeeen heheh pandai gayakan masoklah ia ;p-

    ReplyDelete
  10. ayor cekolet dr black canyon itu memeyyy sgt mengasyikkan...slurpppppp! dan sy sgt jelez awk dptr jumpa mawi live in person..huhuhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  11. cntknye baju..sma cumel ngn tuan pakai

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!