emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, July 16, 2012

Makeup photoshoot Balqis dan Nur

Aku telah ditugaskan untuk metap-metak cik Balqis ( tudung biru ) dan cik Nur ( tudung kuning )
 * aku main letak je nama Nur sebab tak tau nama apa..miahahhaha...tapi ok lettew
Nur maksudnyakan cahaya gitu..kau hadoo? miahahah
Actually aku lambat bangun..janji jam 9:30 pagi..
bayangkan aku terjaga dari tidur jam 9 pagi!! damn!
Dengan tangkas dan seksi..aku bersiap jugak! 
Dah siap,aku pun bertolak pastu boleh pulak ada roblok...
*roblok sangat ejaan kau an bunga! -..-
oh my english!
 Destinasi aku ke mahkamah presint 3 tu...
situ senang,sejuk,mendamaikan dan tonang..
angin sepoi-sepoi memukul kalbu...cewah..
nak mekap pon penuh asyik...dan hasilnya
dannnn KENING mereka aku tak cukur tau!
Aku macam biasa..guna senjata aku ..mihahahhahah 


Cik Balqis


Cik Nur














inilah hasilnya....
diorang nak pergi photoshoot actuallly..dan yang happynya apa tau!


baca komen Balqish dokek kotak yang dibulatkan tu.. * klik kasi besauuuu @__@
"canteklah makep u...tak pecah " photographer berkata
Yelah aku dah risau ..yelah..yelah yelah dan yeeeeeeeeeeeeeeelahhhh
mekap pagi-pagi..lepastu deme nak kene bertolak ke Shah Alam ..
risaulah kot-kot jadi ecekelim..
tapi syukur..bila dapat feedback dari balqish osemm camni ^__^ yeayy~

Nak dapatkan servis makeup dari saya?
inbox saya terus kat sini :


tq baca ^__^


1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. cantiknya mereka~ pandai bunga makeup kan.. thumbs up! ^^

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!