emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 10, 2012

Shopping yang murah-murah je..

Seperti biasa bila dah dapek gaji...
aku akan bahagi duit mana yang perlu dibayar hutang piutang puih puih bagai dan duit sendirian berhad...
Adek aku adalah peneman aku walau dimana jua aku berada...ngahngahngah...kau ada adek? 
Perjalanan kami adalah ke pasar malam!.
Yezza...sebab pasar malam barang-barangnya tersangatlah murah...dan osem..



Aku dilahirkan sebagai Cinderella yang mana hidupnya sangatlah besederhana 
tapi tersangatlah berjimat cermat mwahahah..
*adik aku nak pinjam phone aku pon aku tak bagi!
bapak r...so do i care? mwaahaha (gelak bongkak lagi haremmmm)





Macam biasa aku akan beli barang yang aku tak ada..
dan walaupun ada lagi, aku tetap nak beli lagi..
macam makeup ke, baju ke, mekap ke, baju ke..mekap ke..baju ke..erk...-..-'
Dan barang yang aku beli dengan adek aku adalah....


cuba teka mana satu aku punya heheh..
 murah je ni bhaa aku dengan adek aku buat.... 
RM 30 kebawah...
so agak-agak :'D ..
kitorang beli casing pastu pileh labuci mana 
yang kitorang nak dan susun/design kan nak camna nanti amoi tu buat kan


baju tido....
aku punya macam biasa pinky hello kitty..
tq to my adek sebab belanja baju tido walau rm10 hengget mwhahaha...


ni baju aku beli dengan harga rm 35 hengget
mula-mula camni tau....aku nampak je 
"ya allah anteknya..nak nak! "...aku tanya apek..
"apek berapa baju pink ni?..sekali dengan belt meh? "
apek geleng
apek pon berkata 
" baju sama itu belt aseng ma....baju saja rm 35 amoi.. "
aku pon ala......nak dengan belt...aku pon berkata 
" ok..kalau dengan belt berapa apek? "
apek usha baju tu atas bawah dengan jelingan yang manja lalu berkata 
" rm 35 saya bagi kamu amoi. itu je saya boleh kasi sama kamu amoi.."
aku dengan adek ..
saleng berpandangan dengan pandangan yang gersang
 -->__--> <--_<--
apek ni apsal? tadi kata rm35 tanpa belt..ni dengan belt...
mwahahahahah ...gilo..ok by!
copek-copek aku amek...dan bayar cash! mwhahah...rejeki...


ni pulak contact lens....
percaya atau tidak aku boleh dapat dengan harga rm10 sahaja!
 yezzaaa..murah kan? ada yang kata 
"tak bahaya ke kak bunga pakai?"
jawapan aku
"dah bertaun akak pakai dek...alhamdulillah ok..janji pandai jaga kebersihan ;p"... 
muehheheheh...
dan aku titik mata dengan ROHTO...
tu untuk penjagaan mata agar tak merah dan lembap-lembap..
ala yang ni lah 


pakai ni lepas pakai lens dan 
pakai bila rasa mata tu dah ke arah kering lagi mendasyatkan



ni headphone...rm 55 je...jeee T__T


lipstick favuratt aku..
Simly Siti....
 harga boleh tahan tapi tak apa...
.favurat punya pasal


compaq powder 
jenama IN 2 IT...
sangatlah osem sebab kulit aku jenis berminyak so bila pakai ni...
holiawwww


gula-gula masam..sangatlah mahal T_T
 eleh bonar eh gula-gula tu tak mahal ..
pelestiknya yang mahal
puih!


liquid eyeliner from IN 2 IT sangat osem habaq hangg


So inilah hasil dress yang aku beli tu...
Cap pasar malam tapi kalau pandai gayakannya nampak macam made in BRITISH ..
puih! mwhahaha

*Tak kisah mahal ke murah..kalau pandai gayakannya....pon akan nampak British



13 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wow! semua cantik2...
    even murah2, if kreatif semua jadi awesome!
    pssst! beg hello kitty to cantik la bunga~~~~ <3

    ReplyDelete
  2. murah ke mahal, bila pandai gayakan, jd tantek mcm mungeee... akak pun selalu beli bju cap pasar mlm.. pastu kt mines ada satu kedai yg jual baju ala² korea.. murah²..

    ReplyDelete
  3. sume yg sis bli cntek2..pndai milih..sukeee~~

    ReplyDelete
  4. bunga,mana nak beli rohto tu??

    ReplyDelete
  5. miztina eh smlah ngn kite pon beli kat TS best ..murah antek tp jd rmabang mata kan bila kt sn

    ReplyDelete
  6. leyla heheh an an..leyla pon pon boleh

    ReplyDelete
  7. cik eka boleh beli kat watsons :) rm 10 ke atas

    ReplyDelete
  8. Kite pon baru beli eyeliner in2it tu!!! osemmm.
    Tahan lama. berpeluh pon tak tanggal.
    Pastu mcm pen. senang je nak bentuk. ;)

    ReplyDelete
  9. wah,,,banyak nye shopping...^___^

    ReplyDelete
  10. Wah bestnya shopping! Kat mana nak beli contact lens tu, murah la ^^

    ReplyDelete
  11. nak tanya kat mana sis beli contact lens tu?

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!