emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, July 30, 2012

Makeup elia (jejari runcing),azie dan fiza untuk photoshoot

Tersangatlah haus tokak aku sekarang ni haaa
Baru pukul 7.25 tengah hari..haishhhh
dapat air tebu sodap ni
tonggek-tonggek minum..miahahah
dan pagi-pagi lagi aku dah sahur ecekelim goyeng! ( kunun tiut ) puih! -..-'
perghhh sangatlah mabulossss kannnn
Ok berbalik pada tajuk...
aku haritu dapat job untuk makeup 
Elia (jejari runcing)
Azie ( owner azie collections)
dan
Fida (model cantek)
dan aku ni pon pagi-pagi lah semangat membawa berkat bersiap
siap kan senjata apa yang patut
holah..nak cari rumah si azie lagi...
pertama kali deliveeee pergi UKAY PERDANA
see! jangan ingat orang key-el dah katam jalan seanteri key el ni.. -..-'


elia a.k.a jejari runcing
aaaaaaaaaaaaaakkkkuuu makeup :'D miahahaha


azie a.k.a owner azie colelctions 
aaaaakuuuu yang makeupp :'D


fida a.k.a model cantek a.k.a pasa sandha katanya
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkuuu makeupp :'D

miahahha agak kepoyoaan ayat "aaaaakkuu mekap ..." 

agak lama lah jugak nak habis
setat pagi tapi abeh petang
sampai tido-tido aku..
tapi besttt
sobab semua peramah 
alangkah indah jika di bulan hari biasa...boleh rasa masakan puan azie tu..
tapi puasa kan..apo kan dayoooo
tolan ayer liur jah...






candid time!!








ada baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnyak gambar lagi actually!!
nak tengok?
klik sini bebeh!


( jangan lupa LIKE sekali..miahahah )

dan nak dapatkan shawl yang digayakan oleh model-model diatas dengan pelbagai corak yang lain?
yezzaaaa! ada corak lain lah!! klik sini! :


nak inbox terus owner azie collections?? klik sini :


jadi sompono nak ghayooo ni... moh lerrrr soping moping tudung ..
mano tau nak buek hadiah ko hapoo..
lantak kome lah 

Seeeelaaaammmaaattt Haaaariii Raaaayyaaaa! 
teng teng teng tengg tengg tengg! ;p

p/s : tq to azie bagi kawe peluang turut serto dalam acara ni..

4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!