emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 24, 2012

Me in Magazine


nampak tak aku dokek sinun??
tak nampak??
...memang tak dapek jodoh lah pasni korang~
miahahahah.... 
secara hakikatnya aku adalah tukang mekap
 kepada 3 orang gades!!
3 orang i tell u!!
mengangkang aku jadinya! 
miahahahahah
upss bahasa agak tersembur...... ^___*
Lopeh tu tah camno...
aku di pelawa oleh si organizer untuk pakai satu holai baju koleksi 
..ok lettew satu holai...dapek gak den meraso...
dah lamo tak jadi talent an ..miahahaha

Jom Chantek Chantek
sini!


cantek an??
So boleh lah kalau nak boli baju rayo,baju tak rayo  ,
 baju separo rayo ko hapo...
Dan tak somono-mono muko den pon
 ado tosolit kek colah majalh yang bernamo
FERMAG
muko dopan yang ni edisi Julai


fara mendoza...
eh silap..tu namo member fb aku ....miahahah puih puih!
Farah fauzana atau namo manja 
Fafau...

nak baca secara online pun hado... 
klik sini:

muka surat 80-81 :'D

Ok tu je...

by

p/s : lapanya...bilo nak ajan ni..
selamat menyambut bulan ramadhan yo :'D

4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wahh tahniah...
    anyway..jom join & promote contest ni?
    http://igossiprizal.blogspot.com/2012/07/igive-pashmina-for-raya.html

    ReplyDelete
  2. bestnye dia dapat featured dlm magazine lg tu.. hihi. tahniah awk =)

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!