emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, July 2, 2012

Rumah terbuka

Selamat datang ke rumah terbaru aku..
ngahngahngah.....Yezza....setelah sekian lama aku mencari mencari siapalah yang boleh ubah blog aku yang seksi meksi ni akhirnya muncul lah satu insan....
Aku time tu just baca-baca blog manusia-manusia yang tercipta..
Lepastu mata terpana pada satu blog
welaweh hey wale wale weh...
Aku pon inbox satu manusia ni yang comel lagi asyik ni...
Alhamdulillah dia sudi dan buat ikot citarasa aku walaupun aku sememangnya serah je semua dokek dia..
*bukan serah body ke hapa tau..serah belog..choyy!~
Lepas tu aku cakaplah nak camni nak camtu..Bagus orangnya dapat tangkap dan tau apa yang aku nak..
Dan hasilnya inilah dia ...pembaharuan setelah sekian lama berbulu belog aku ni tercipta dengan hiasan bak rumah setinggan..ha sekarang kau...pen house.. 
* pen sangat kau bunga
pen house sangat mwahahah...
*aku suka pen house sebab tinggi boleh tengok babai kat abang pilot yang sedang menunggang kapal terbang mwahahah....gelak S.S.camni lah -..-' 
So manusia ni pun ada menyediakan pakej tau..so korang mana yang berminta bolehlah contact dia dekat



MYRA VEA 

Comel orangnya
so kepada korang-korang yang rasa nak belog nya cantek lagi meletop gitu 
bolehlah guna servis cik myra ni.. 
sangatlah osem...
macam jenis aku..aku cakap dekat dia
 " sys nak semualah..senang..sys tau sys log in je umpama bak kata pepatah yang patah " cuci kaki "..
haa kau....kerlas ayat..kau hado....
puteri lilin sangat 
mwahahha...ok...? 
So apa lagi...
marilah kita kasi nafas baru dokek belog ni..
*macam aku jenis tak reti ubah belog so amek servis orang lah..

kepada adek MYRA tq tau sebab sudi layan karenah sys
 dan buat antek-antek belog sys ni..suka amat tahap lembu tertonggek ^__^ yebba yebba~ 




watermark yang manis

Terima kasih membaca 

19 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. myra mmg bagus!! service pun tip top.. hehe

    ReplyDelete
  2. kan kan ^^ huhu.....rase suka je bile tengok blog ni mwahahha

    ReplyDelete
  3. bunga..cantik cover header bunga tauuu ^^

    ReplyDelete
  4. cantik2 aje ;) cantik la gye shawl yg awk buat. buat tuto? please ;0 berkenan lak~

    ReplyDelete
  5. cantik blog bunga simple but nmpk elegan ^^

    ReplyDelete
  6. wahhh! cantikinyaaaa! pika sukaaa...
    nanti nak order jugak lahh..nak blog cantik-cantik gak
    ^^

    ReplyDelete
  7. comelnyee design terbaru myra
    pemilihan color yg sgt sweet gitu ^__^

    ReplyDelete
  8. ha tu dy besaq bebenor picnya.anyways blog ni cantik, tenang je ble masuk.hehe akhirnye jmpe gak entry ni.muehehehe

    ReplyDelete
  9. Tq sis sygs for this entry :)

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!