emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, July 27, 2012

Aku kena kacau dengan hantu setan durjana..puih!!





Puih!!puih!!ppuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
hambek kau! miahahah....
betapa hinanya...
aku paling tak suka bab ni
tapi bila dah kena dengan semua ni nak tak nak kenalah terima an an..
time ni barulah kalut ingat tuhan kemain
pastu baca ayat-ayat bagai

...............................................................................................................


 KES 1 


Masa tu aku dekat kampung
family aku semua nak pergi simpang 
simpang is pekan..kodai-kodai...
orang kampung sobot simpang -..-' ok by~
lepastu aku ni mood malas lah pulak an nak ngikot bagai
mood rasa nak duduk kampung je
"betol tak nak ikot ni akak?" soal ibu
"tak nak lah..malas..nak tengok tv" jawab aku
bila semua dah pergi tinggal lah aku keseorangan dokek kampung
mula-mula tak rasa apa tau
jam menunjukkan jam 6 petang lebih lah macamtu lepastu..
mood nak dengar radio pulak
aku pon off tv
bukaklah radio
kampung aku time tu ade pokok hutan bagai kat keliling
tapi sekarang semua dah tebang..
buat rumah 
lepastu...aku pun carilah channel dokek radio an
dah dapek channel apo layi..dongarlah sambil baco majalah kek ruang tamu
lepastu aku cuba kuatkan volume radio tau
syoklah dengar kuat-kuat an..
orang kampung pon bukan dongar
sobab jarak jauh-jauh
lopeh tu aku pon slow kan volume radio
tongah-tongah belek-belek majalah
tibo-tibo volume radio jadi kuek!!
aku pon pandang radio 
eh ? apsal kuek pulek ni? aku dah slow kan tadi??
macam-macamlah persoalan yang torbang-torbang kek kepala hotak den ni ha
lopeh tu den pon bangun poyi slow kan volume radio
duduk balek kek kerusi..
belek-beleh majalah
baru je nak belek 2 mukasurat volume tu radio kuek balek..
tibo-tibo bulu mato,bulu koning,bulu tangan,bulu kaki,bulu segala keturunan bulu lah dah mencacak seram
perasaan rasa macam ada orang perhatiiiiiiii je -..-'
aku pon apo layi!!
tutop radio!!!
lopeh tu keluar rumah duduk kek beranda
lopeh tu dudok kek kerusi tengok ayam-ayam dating dopan laman
tah camno tah tibo-tibo radio tu hidup + volume kuat!!
den apo layi!! toros berlari keluar rumah berlari keluar!!! 
nanges den!!time tu tak yah cakaplah
memang selender den kobar
bapak r..

*den ngah menaip ni pon tibo-tibo jadi seram bagai..boleh pulak ayah den tibo-tibo muncol kek pintu bilek..tokojut den!!! -..-' pruuu ayah ni!!tokojut sumsum pusat akak tau!

aku pon dudok lah luar rumah..tak masuk..
lopeh tu mak aku dongan yang lain-lain pon sampai dah lega aku!
mak aku cakap apsal dok lua ni maghrib-maghrib?
aku tak jawab
esok siang nye tu aku cerita semua
haishhh....-..-'



KES 2

Time ni aku study kolej
So normal lah student kono stay hostel yang disediokan an an
tambah-tambah pulek aku dan lain-lain adalah penduduk yang pertama duduk dokek hostel tu
kiro semua baru...kami lah yang perasminya..
bapak hontong... :'D kau hado???
mulo-mulo tu ok layi..takdo apo
lama-lama uh...macam-macam kes datang,terpa,singgah
tambah-tambah benda uh suka kacau student perempuan
bapak r...
kitorang yang student ni pon apa lagi bederau lah!
Pada satu malam...angin sepoi-sepoi memukul jendela
semua pelajar enak tidur diulit mimpi
tapi hanya satu pelajar ni je 
iaitu aku!
aku dah elok sedap asyik kusyuk steam bagai tidur aww
tah camne tibo-tibo roh aku tejaga awal
aku pon betul-betul kanlah selimut aku ,nak tutup kaki katanya
aku tido dengan kawan aku..katel dabel dekel
kitorang cantumkan jadi kembo...miahahha :'D lesbian tak?? miahahah
lopeh tu...tengah cari mood tido..tibe-tibe mood dah kelain..
rasa seram semacam..
tiba-tiba bunyik macam ada orang seret kerusi plastik dekat ruang tamu..
untuk pengetahuan korang..
time tu paling femes hemes kes bunyi orang tarik-tarik kerusi tau!
aku pon dah dengar..malas layan aww mule-mule* hantu pon nak study medic macam kitorang..miahahah

tapi makin cari mood nak tido..makin benda tu kacau aku nak tido
puih kau setan durjana! kacau mood aku tido! vudus!~
lopeh tu...aku pon betul-betulkan lah selimut macam biasa..paksa mata ni pejam juga..
tah camne tiba-tiba boleh pulak selimut ni elok dok atas, makin kebawah peginya
aku pon tarek lah selimut balik
dah elok-elok
boleh pulak ke bawah.. 
macam ada orang tarek selimut 
aku pon ishh!!! apsal ni!!
aku cakap dalam hati time tu
 " kau jangan kacau aku weh..aku nak tido..aku tak kacau kau 
pon an..esok aku ade kelas..kang aku ngantok doe "
elok-elok aku dah betulkan selimut..benda tuh seronok pulak main tarek-tarek selimut aku an
bapak gedik! hantu selimut hape
aku pon risauu dahhhh...kaki aku!!
aku tarek kaki aku ke atas kepit..tak mo julur bawah sangat...lepastu aku pelok kawan aku
kawan aku tolak aku!!
sampai hati!! sebab kacau dia tido..
aku kejut kawan aku bangun tapi tak nak.. cisss sampai hati kau...-..-'
hanya Allah je tau keadaan aku time tu..dan sesungguhnya aku berserah pada-NYA time tu
buat-buat berani tapi hakikatnya takut tahap lembu teberak!!!!




KES 3

dekat offis,tempat aku kerja 
aku time tu dah sampai offis tau
nak pergi punch card lah ni
tiba-tiba aku nampak kawan aku si Ira & Ummu
aku pon pelik awal gila diorang ni sampai
sebab selalunya diorang lah yang paling lewat siket sampai bandeng aku sebab time tu jam 7:15 pagi
aku nampak Ira sengih-sengih pegang air tea tarek* hantu pon ada hati nak minum tea tarkkk...puih! 
Ummu pegang nasi..
"awal gila diorang ni sampai? dah siap beli makanan pagi?" soal aku dalam hati
nak je tegur tapi entah kenapa mulut terkunci
aku tengok je
lepastu aku pun punch card macam biasa
time aku dah puch card tu aku nampak bayang diorang dari lirikan mata aku hujung-hujung lagi sipi-sipi ni..diorang tengah nak bukak pintu
aku pun pergi nak masuk bilek offis aku * kami sama offis ,sama tempat kerja,so sama bilek offis
lepastu yang peliknya aku tak dengar bunyik pintu ditutup
at least bila kita bukak dan nak tutup mesti dengar bunyi gedegang !! tutup an an
tapi ni tak
lepastu aku pon ermm tutup perlahan kot
aku bukak je pintu,masuk je dan betapa peliknya aku adalah lagi terkejut!!
Ira dah ada dekat meja dia tengah online facebook sambil sengih-sengih kerang basi
at least diorang maseh berjalan + letak beg ( dalam keadaan berdiri ) sebab baru masuk..
aku pon muka dah lain
aku tanya Ira
"ira...kau bukan baru masuk ke tadi?"
ira pelik tengok aku..
"akak..ira sampai jam 7 tepat kak..dah lama sampai.."
aku pun dah lain
"kau biar betik ira..jujur lah!!"
"ya allah betul lah kak..tak caya tengok punch card ira.."
"eh makanan yang kau bungkus tadi mana?
"haa?? makanan??? mana ada kak!...ishhh akak ni kenapa?"
"ummu?? mana ummu?? tadi kau dengan die an"
"akak..ira datang sorang lah kak..ummu mana ada sampai lagi "
aku pun haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! -..-'
"habis tadi yang tadi akak nampak kau dengan ummu baru masuk bilek ni, pegang air + makanan,kau pun siap sengih-sengih kerang basi lagi..apa??"
" akak biar betul kak...ira dah lama sampai tau..jam 7 pagi.! awal dari akak rini"

sah! sah!sahhhh!!
apa yang aku nampak tadi?
-..-'

p/s : korang mesti ada pengalaman an ?? camne pengalaman korang tu?

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. okay..seramm..huhu..btw..follow sini..awak cantik..cantik kulit..jeless tgk :)

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!