emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 3, 2012

Me in Hijabista

Waktu malam adalah waktu yang syiok untuk mengon-9 kan diri dekat facebook..
sebab time ni manusia-manusia banyak yang mengoninekan diri,
dah terpacak dokek dopan pc/lappy...
termasuk aku...
Tengah syiok-syiok usha profile manusia-manusia dokek fb, 
aku telah disapa oleh kak sara yang omey..katanya macamni
" bunga..akak nampak awak masuk majalah HIJABISTA "
aku pun " eh yeke "
yelah...siapalah aku..bagaikan melukot di topi gantang..mwahahah..ok by!
Lepastu aku pun dengan semangat yang waja lagi kudus menepek kan kaki dokek kodai-kodai yang terselit colah-colah bangunan yang agak rendang...
Tup! Tak ada...hampa ....
susah nak dapat majalh HIJABISTA ni actually...
Masuk je waktu kerja...
kat kantin opis aku kebetulan ada jual majalah-majalah bagai...akhirnya dapat gak..
tq auntie! sebab ambil stok HIJABISTA....
Aku pun bayarlah cash Rm10..
Tak mampu nak pakai credit card...T__T credit card sangat kau bunga...ngahngahngahh..




ni muka depan majalah HIJABISTA katanya



ha tu aku...ngahngahngahh :)) ...tesolit gak muko den ala-ala DIVA katanya ...puih! mwahahah..



ada kawan-kawan youtube/fb yang terpileh yang aku kenal antaranya 
Zoey,Fyna,Nisa Kay tayamm

Apapun memang aku tak espek ..espek sangat ejaaan kau bungooo ..puihh!! mwahahah..
Lepastu bersyukur jelah yelah bukan sonang nak dapek peluang ni 
secara mengojut lagi dramatik ni ann...
Tq Hijabista sebab sudi usha channel youtube aku dan
 masuk dalam magazine HIJABISTA .. :) 
lepasni ameklah i jadi cover depan HIJABISTA...mwahahhaha .. 
boleh emel saya dokek : lbungaquerida@yahoo.com
amin laju-laju..mana tau masin mulot kau jahhh ..mwhaha tak kose maq noq :'D

Terima kasih sudi lepak sini dan baca

3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!