emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, July 9, 2012

Makeup untuk Fareehah


Seperti yang dijanjikan aku pun akan mekap kan cik fareehah..
dia ada potosot ..katanya...
Tapi aku pun kena jadi model sekali 


bertukar baju...

Semuanya berlaku di muka bumi dan lokasinya di Ampang...
UK Perdana..
dan selama aku hidup selama 23 tahun inilah pertama kali aku pergi UKP... 
oh my seksosssss.. T__T 
nama je orang bandor tapi tak berjalan..
see..tak bermakna orang bandar , berjalan semua tempat...
orang yang dok ulu pon dah katam jalan KL ni..T_T...ishh..


inilah orangnye...Fareehah... cantek kan....
macam Dato' Siti Nurhaliza muka beliau..
bapak r!! T__T ...
lepas aku siap mekap-mekap dia aku sendiri pun berbisik dalam hati..
" bapak r!! macam mek ct muko deme! "


ni dari tepi...actuallly...tak siap lagi so aku senap jelah.....
gambar siap pakai baju antek-antek aku lupa amek..
tapi nanti bila dia dah upload aku upload lain na.. T_T 


aku buat teknik Smokey Eyes black+blue+brown ...So dapek lah hasil ini...

Kening fareeha tak dicukur..
dan originaliti TEBAL..Aku pun agak risau gak ...
alamak camne ni..tapi aku sebelum apa-apa jampilah dulu..
puih puih bagai..mwahhaha... 
dan inilah yang dapek aku buek walau tak seberapa...

So...gambar lain nanti bila dah ada aku update sebab aku akan buat slot klas...
* slot sangat kau bunga ...mwahah
Slot khas tentang baju dan tudung yang akan dijual ...
sangat osem dan cantek lagi-lagi 
tudung bawal dia ada
 batu-batu besauuu bapakkkk rr !! :'D

Nak bunga mekap kan anda? inbox saya terus di sini :



3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!