emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, July 12, 2012

Lil'Qarmaa Collections






Buntu nak cari baju apa? fashion yang macam mana?


Don't worry bebeh....meh aku tulun...
bak 2 posen ~__~ miahahah
Kali ni tema fashion kita adalah juga ala-ala retro..cool right
So aku ditugaskan oleh cik Fareehah untuk menggayakan beberapa collection yang adalah..
antaranya , jeng jeng jeng....




setail tak? miahahahha.....kau hado??

So nak bagi hado.....aku akan bagi tau camna nak dapatkannya...





  
setail tak? miahahahha.....kau hado??
Bukan dress je yang cik fareehah ni jual,
malah shawl pon hado tau! Trend sekarang apa...batu-batu?
 yang dokek atas kepalo tu pon haa hado..
Aku bokonan tengok cik fareehah pakai ritu..batu bapak besauu T__T
bapak cantek! T__T


So nak bagi hado.....aku akan bagi tau camna nak dapatkannya...

Klik here bebeh : 

http://lil-qarmaa.blogspot.com/ ( untuk tengok lebih lagi collections-collections yang lain )

owner this dress : 

So sompono nak raya ni kan.. 
* ewah puasa pon bolon layi kau bunga..
Apa kata beli siap-siap,awal-awal mana tau.
biasanya time last-last lah size Saloma copek habish.. * Saloma sangat kau jemah!
eelaahai..So selamat bershopping! :'D



1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!