emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 10, 2012

Makeup Fareehah photoshoot dan hasilnya

Ingat tak entry aku yang lepas ? 
yang ni lah

yep yep tapi aku tak letak pic lepas dia pakai antek-antek an...
ok kita dah dapek gambo eh..
so inilah hasilnya....


kening dia tebal..
aku tak cukur..
aku guna teknik tutup :)







ni pic dia sebelum


comel kan.... 
so hasilnya seperti di atas...
nak tengok pic lain boleh klik sini



ok tq ^__^ huehue

* nak dapatkan servis mekap dari hasil sentuhan saya yang kudus lagi mulus ini?
 inbox saya terus dokek sini


3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. kening ayut mcm akak tu...tebal..tp tak reti nk bentuk cane..fail bila membentuk -_-"

    ReplyDelete
  2. bunga.. u guna jenama ape yg utk kening ? lawa !

    ReplyDelete
  3. siyes akak ckp...hasil makeup bunga mmg cntek2...
    akak suka tgk...

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!